Ahad, 16 Februari 2014

penangan ubat selsema...

aduh.. penatnya rasa... bila demam plus selsema... huhuhu... sgt penat sbb nk elak dr trus selsema kn makan ubat yg bernama "chlorpheniramine maleate" (aku tgk kt plastik ubat tulis gtu lah..) haram nk nyebut pon aku berbelit lidah nih.. penangan ubat ni.. aku jadik mamai.. ini pon smbil type post ni sekerat aku da terlelap...

fungsinya mgkin nk soh rehat n tdooo kot... huhu... layankan je lah... ruginya cuti hujung mggu bermamai2 plak di atas katil nih...

xper... hope menjelang petang aku akn getting better... buleh kuar meround lagikk... hihi... rindu jugak ngan ank2 sedara aku yg 2 org lg tu si qaseh qaisara & ahmad afiq waldan... da hmper seminggu xjumper wlaupon duduknya kediaman kitorg ni di taman yg sama... cumer berlainan lorong jerp...

herp5x hope ptg kang da getting better... sementara cuaca dluar sana pon masih panas... get relax dlu dlm umah nih...

kepada semua... selamat berujung mggu.... ;)

writer
akuLeya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terbaru.... :)

abh...

Akhirnya pas dr minggu ke seminggu... plan nk blik kg terlaksana... wlau gerak dr bangi dah menjelang 5ptg... smpai kg ...