Jumaat, 14 Februari 2014

pou

hah... skang aku nak post pasal sometg yg aku salu duk godek lately... hhahaha... pou..main tembak2 la... pou jln2 la... lompat dlm pelampung tu la    hahahhhhaa... kepelbgaian sungguh    alangkah kreatif nya manusia... tp akal adalah pemberian yg maha kuasa yer adik2 .. jgn lupa tu...

dah 2-3 arini.. aku ngan ank3 aku asek layan game pou nih... siap berebut lak tu... sib baik la kt phone ada dload   n tab ada dload.. so klo berebut buleh lah main ckit2 sorang... hikhik

kat bwh ni aku akn upload gmbo pou aku tu tuk korang... hahahah...

hhahahah... selamat melihat pou aku tu yerp.... bubye... writer akuLeya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terbaru.... :)

abh...

Akhirnya pas dr minggu ke seminggu... plan nk blik kg terlaksana... wlau gerak dr bangi dah menjelang 5ptg... smpai kg ...