Rabu, 19 Februari 2014

skang aku dah Glitterati!!!!!! :)

yeay3.. nak share... nuffnang da upgrade aku... hikhikhik.. now i'm Glitteratii.. after lebih kurang 5 days blogging... hihih.. (for those yg xtau) after 1 week normally they will approved to be or not to be upgraded to Gliterati... and now since da gliterati nih.. aku akn lbih rajin update bahan supaya korunk akn lbih rajin tuk jenguk blog aku.. n klik2 lah.. iklan yang bertaburan di blog aku ni yerp...

harapnya aku ada idea yg lebih bagus serta maklumat dan pengalaman yg lbih terbaik utk disharekan bersama.. ini kan diary aku.. so, apa yg aku rasa, aku alami.. in sha Allah aku akn share kan dgn korunk... sama2 lah kita amik iktibar atas setiap kejadian..

wallahuaklam...

sekadar aku the writer,
akuLeya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terbaru.... :)

abh...

Akhirnya pas dr minggu ke seminggu... plan nk blik kg terlaksana... wlau gerak dr bangi dah menjelang 5ptg... smpai kg ...