Sabtu, 22 Februari 2014

untungnya bila dilahirkan dalam dulang emas

aku nak share kt cni... kessahnya aku punyer "managing director" kat opis tmpat aku kijer ni.. (anak kepada tauke besar "owner") .... akan melangsungkan resepsi meraikan perkahwinannya... pada hari ini... sabtu (22hb feb 2014) ...
dan apa yg aku nak sharekan sebenarnya... alangkah beruntungnya dia... dilahirkan sbg ank billionair... majlis kahwin gilang gemilang... persiapan first class.... -aku sharekan pix dia ni eh... korunk agak2 la bape costing yg dihabiskan utk merealisasikan majlis ni... (lom campur investment mr.tee dlm pembinaan dewan ni yg dengarnya 5.5 million.. )....
saksikan..

dewan "The Grand" yang bernilai hampir RM5.5 juta
dalam dewan
pintu masuk dewan.......
kaunter reception... :) (cantiknya menantu Mr.Tee ni.. sesuai sungguh dgn our MD)
lagi hiasan menarik yang aku suka.. nmpk smart
petugas interior untuk majlis sdg bertungkus lumus untuk mencantikkan dewan
hasilnya... persiapan belum 100% siap
cantikkk
pentas.. yang bakal disinari oleh lampu2 neon yg sgt cantikkk////
lagi suasana dalam dewan
lagi...


well itulah yg aku sempat captured masa hari sabtu hari tu (on monday ni aku baru dpt update.. sblm ni main publish jer dulu... ngehehehe... xmenyempat....) itulah bila dilahirkan sbg anak org kaya segalanya yang terbaik disediakan oleh ibu bapanya... bertuah sungguh... apapun.. tahniah untuk Mr Tee Chu Kuan dan isteri.. Madam Amy.. dapat menantu lagi sorang... cantik jelita... jelas kebahagian terserlah diwajah Mr Tee & isteri akhirnya satu2nya anak lelaki beliau selamat mendirikan rumahtangga...

lagi satu promosi.. hihihi kalau ada uolls yang berniat nak buat majlis kahwin @ resepsi perkahwinan di area port dickson ni.. silalah menempah dewan ni tuk kegunaan majlis.. aku berani jamin.. segala peralatan sound system yang disediakan sgtlah superb and up to date... kalau korunk berminat nk mnyewa atau nk tau pakej tu korunk boleh la hubungi Ms Jocelyn Tee 016-3031561.. dan korunk sebutkan nama aku (akuLeya)  tuk extra discount.. hihihi


:)

the writer,
akuLeya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terbaru.... :)

abh...

Akhirnya pas dr minggu ke seminggu... plan nk blik kg terlaksana... wlau gerak dr bangi dah menjelang 5ptg... smpai kg ...