Khamis, 13 Mac 2014

jerebu terus mengganazzzx


suasana di sekitar berhampiran pasaraya giant lukut menghala ke port dickson.... jerebu dimana.... sesak napassd... huhuhuh


kelam jerp pemandangan.. ini pun aku xdpt nk take pix tepi laut.. sbb tgh drive and kereta banyak..kalo x korang boleh tgk.. sayunya hati tgk kaki langit + pandangan laut yg kabur... huhu :(


YaAllah kurniakan lah hujan yang bermanfaat utk kami.... aaamiiin... ank aku ke sekolah pun aku bekalkan face mask and in haler... dia semput...asthma... jd kn la beringat2...huhuhu... smpaikan aku hanya bagi dia g skolah pagi je.. kelas KAFA aku terpaksa pontengkan.. xnk dia duk kat luar sana lama2 sgt... ;( .. sekolah anak aku tu lg terasa bahang panas... padahal aku drop by amik diorg sekolah jer... huhuhu


dari aku
akuLeya
Posted via Blogaway


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terbaru.... :)

abh...

Akhirnya pas dr minggu ke seminggu... plan nk blik kg terlaksana... wlau gerak dr bangi dah menjelang 5ptg... smpai kg ...