Rabu, 12 Mac 2014

lagi lagi #MH370

aku percaya ada konspirasi dalam kes kehilangan pesawat MAS #MH370... tetapi apakah???

entahlah nak type kat sini pun macam malas.. mood aku masih lagi mengarut duk pikir apa sebenarnya dah kadi dengan #MH370?? kenapa banyak benda yang x boleh dideclarekan oleh kerajaan...?? kenapa ada sesetengah statement yg sebelum ni dah dikeluarkan.. ditarik balik...?? apakah ini??? sangat sedih..??

Apapun semoga Allah tunjukkan apakah yang terselindung.. ?? apakah hikmah yang ada disebalik kejadian yang menyedihkan ini.. :( ... rasanya sudah sangat berbelit2 dalam kes ni...


Banyak perkara yang menjadi Misteri dan belum terungkap..
Doakan semuanya selamat.. KENAPA???

1. Dua Photo yang di war2kan dikatakan bukan image sebenar 2 pemegang Passport yg dicuri. Kalau bukan .. Kenapa dan siapah yang sebenarnya???
2. Kenapa Kapal terbang berpatah balik atau kemana sebenarnya???

3. Laporan nelayan mengatakan Pesawat terbang rendah tetapi tiada bunyi letupan atau dentuman sekiranya terhempas... So.. Kenapa terbang rendah??? kenapa juruterbang tidak membuat laporan kepada pusat sekiranya berlaku kecemasan???
4. Kenapa Telefon bimbit penumpang tidak terjawab bila salah seorang ahli keluarga membuat panggilan.. Siapa yang pegang telefon bimbit penumpang??? Kalau terhempas pasti isyarat dan telefon bimbit tidak dapat dihubungi..
5. Ada juga keluarga magsa mengatakan akaun QQ masih lagi online tapi tidak mengupdate status... kenapa??
6. Apa yang pasti batery handset akan bertahan dlm 24-60 jam..
7. Apakah kesan minyak yang dijumpai dan mempunyai kesan yang panjang adalah kesan untuk mengisi Minyak diatas udara...???
8. Kalau benar semua ini berlaku jawapannya PESAWAT Masih lagi berada diudara dan dikawal oleh sesetengah PIHAK .. apakah rundingan yang bakal berlaku dan apakah tujuannya..??
9. Sekiranya PESAWAT berada didaratan Dimanakah lokasinya..???
10. Misi pencarian seterusnya adalah Pulau Perak sedangkan Airport Kota Bharu lokasi paling dekat untuk LANDING... sekiranya berlaku kecemasan..

YaAllah rungkaikanlah apa yang bermain dibenak fikiran ini.. semoga semua jawapan akan diketahui.. Kami semua sentiasa berdoa dan mengharap keajaban dariMu.. Hanya Engkaulah yang Maha Berkuasa diatas setiap perkara yang berlaku...


INI ANTARA YANG AKU DAPAT DARI FB... tetapi... ini lah jugak.. apa yg bermain di fikiran aku.... :)

aku the writer,
akuLeya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terbaru.... :)

abh...

Akhirnya pas dr minggu ke seminggu... plan nk blik kg terlaksana... wlau gerak dr bangi dah menjelang 5ptg... smpai kg ...