Jumaat, 21 Mac 2014

MH370# dan misterinya

terlalu banyak yang aku dengar pasal #MH370....
terlalu banyak spekulasi yang aku dengar...
terlalu banyak berita yang aku dah baca...
terlalu banyak misteri yang aku cuba untuk ungkai...
terlalu banyak kaedah dah dipergunakan untuk mencari #MH370...

namun dalam segala TERLALU itu... ada SATU TERLALU yang lebih BERKUASA...

hanya padaMu aku mohon Ya ALLAH... tunjukkan kekuasaanMu dalam peristiwa malang #MH370..
kerana aku yakin hanya KAU yang MAHA MNGETAHUI kejadian sebenar disebalik hilangnya #MH370....

Aku yakin.. ada sesuatu yang diRancangkan... oleh mereka2 yang berkenaan.. apakah sebab musababnya... mungkin mereka je yang tahu.. namun aku yakin... PERANCANGAN ALLAH LEBIH BAIK DARI ITU...  .....    :) ,,, AAMMIIIN... SEMOGA SEMUA ANAK KAPAL DAN PENUMPANG #MH370 AKAN KEMBALI KEPANGKUAN KELUARGA DENGAN SELAMATNYA.... IN SHA ALLAH.... 

KUN FAYA KUN.....
ALLAH MAHA SEGALANYA....


aku the writer,
akuLeya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terbaru.... :)

abh...

Akhirnya pas dr minggu ke seminggu... plan nk blik kg terlaksana... wlau gerak dr bangi dah menjelang 5ptg... smpai kg ...