Jumaat, 18 April 2014

OUr Gathering Day @ umang umang chalet

assalamualaikum

my Dear Diary...

Akhirnya mlm td @ 2104pm 17/4/2014
aku da bank in ke akaun Ms Umang umang Chalet tu booking untuk 
Our Gathering Day nanti.. :)
lega... lepas seksa... da xpyh nak pk2 lagikk bilik da booking...
tempat tdo dah ada... ngehehehe....


ini standard unit... aku da booking 6 bilik 

bakal penduduknya adalah:
;;
;;

1) CmaJuki sefamily
2)waniAzmi sefamily
3)CkinAbe sefamily
4)PokyoAina Sefamily
5) Poktar & Anak2
6) Poksa sefamily


ini family unit aku amik 2 unit

bakal penduduknya:

1) akusefamily
2)Mcrosefazere sefamily

kami ank da besar2 so bilik kena besar... 
ngeheheheheh... kena belanja besar ckit la dr org yg berfamily kecil...

sebelah 2 unit family tu.. adalah deluxe unit.. aku booked 1 unit 

bakal penduduknya adalah....

1) MudinIna sefamily...

deluxe ni besar ckit dari standard.. so, deserve la tuk family Mudin ina ni.. 


hmmm... bila da siap booking

date pun dah tetap

20 & 21/9/2014

apa lagi yang boleh kita buat???

yesss!!!!!!!! aku masih lagi bukak peluang tuk deme-deme yang nak join BBQ Dinner tp xnak stay kat resort ni... bayaran seperti berikut

dewasa RM50
kanak-kanak RM25 (12 tahun ke bawah)
kanak-kanak 5 tahun kebawah adalah percuma....

harapnya diorg ni paham la kenapa??? dan apa???? yg kitorg nak dari gathering ni nanti

xlain xbukan.. sekadar utk mengeratkan silaturrahim antara kita semua......

OKlah.. till next post!!

aku kn wat kije aku dlu jap..

hahahhha.. nnt sambung2 merepek kat cni lagikk

aku the writer
akuLeya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terbaru.... :)

abh...

Akhirnya pas dr minggu ke seminggu... plan nk blik kg terlaksana... wlau gerak dr bangi dah menjelang 5ptg... smpai kg ...