Sabtu, 15 Februari 2014

Never a dry moment with NIVEA’s In-Shower Skin Conditioner

hokeh!!! selamat pagi... aku nk share ngan korunk sesuatu.. aku ni mmg peminat produk nivea.. haaaaaaa.. tgk cni... tp klau gambar diatas tu aku letak gambar aku.. takot korunk pengsan plak... (xsesuai nk jd model ko!!!) hahaksss.. kecuali kalau rupa mcm si cantik manis namee roslan @ http://nameeroslan.blogspot.com/ tu sedap sikit mata memandang kan???

hkhik tp sesuatu yg perlu dishare... aku memang kalau dlm bilik air je rajin nk shampoo... bersabun.. bila nk pkai lotion2 slps mandi ni.. selalunya sgt x konsisten... selalu terlupe... namun bila skang aku letak "produk nivea" yang satu ni didalam bilik air jugak... aku telah mendapati... Cheeewaaahhhhh... aku dah x terlupa lg untuk berlosyennn... ngeh3... sbbnya smbil mandi terus berlosyen.. hmmmm unik x produk ni...

nak bg review tentang produk ni..aku xlupa lg nk guna sbbnya.. bau dia mmg "something".. aku xperlu nk berperfume bagai... just depend on this product smell aje lah... kehalusan kulitt??? aku dah dapat rasainya selepas beberapa hari penggunaan... hmmm apa lagi mak2 budak diluar sana yg nk kulit kembali tercondition... hakhak... jom pakat2 gune nivea in shower intensive skin conditioner nih...... kulit akan jadi kembali tercondition tu yang penting tau!!! semakin berumur.. dengan pelbagai kekotoran pastinya kulit da mcm gggrrrr segala macam masalah... segala macam kekesatan.. xhalus mulus lg... hukhuk... Try lorr wahai gadis2 dan puan... nak cantik x???? nak kulit licin x??? hikhikhik...........

tetiba plak duk promote produk ni kan??? alah uollss layankan je la.. sbb aku btau pon apa yg aku rasa dan alami... ngeh3... :) :) :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terbaru.... :)

abh...

Akhirnya pas dr minggu ke seminggu... plan nk blik kg terlaksana... wlau gerak dr bangi dah menjelang 5ptg... smpai kg ...