Khamis, 20 Februari 2014

kelam kabut :(

1st dalam tahun ni rasanya.. aku terbabas tido smpai ank xbersekolah.. huhuhuhu... sorry xsengaja... mlm td kan makan ubat.. even mrhubby also sbb dia batuk.. jadinya pg td alarm menyanyi2 ditelinga pon x terdengar (sume da sedap tdo.. sbb feeling2 ngan ubat)...huhuhu.. my older daughter plak ckp.. "mumy .. kakak ada PBS hr ni?? " makanya aku soh dia tru siap.. dan pkul 815am smpai di skolah.. huhuh.. sudah lpas 2 subject.. but hope esok boleh la repeat tuk subject tu... :( ..

aku plak straight away dr antar daughter ke sekolah teros aku ke pejabat.. luckily smpt punch in at 830am .. alhamdulillah... sakit jugak lg ari2 ni.. lg tkejar2 lg sakit.. mkn la jugak ponstant lg pg ni.. sbb takut sakit sgt.. terganggu kerja plak.. nk cuti@mc xsmpai hati plak diorg (officemate) semua get bz tu majlis resepsi our MD... hmmm sabar je lah...

anak aku yg lagi 2 org tu.. tinggal la kt umah dlu,. tp yg darjah 6 tu kul2 kang aku nk antar jugak g skolah.. dah kerugian sekolah pagi.. kelas tambahan pergilah jugak.. biarlah cikgu marah pon.. asal x hilang semua yg patut dipelajari hari ni.. :( ... kuat btul penangan ubat tahan sakit ngn ubat batuk kan.. tdo xsedar diri terus.. huhuhuhu.. pasni aku kn lbih beringat la.. tp apa solution yg patut aku buat????


antara yg dalam pikiran aku.... tambah lg alarm... huhu kalau selalu 1 set lg 2-3 alarm .. huhu

mintak2 xjadi lagi lah kes mcm ni.. huhuhu .. kerugian tuk ank3... terpaksa ponteng sekolah...


rugi woooo

aku the writer,
akuLeya


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terbaru.... :)

abh...

Akhirnya pas dr minggu ke seminggu... plan nk blik kg terlaksana... wlau gerak dr bangi dah menjelang 5ptg... smpai kg ...