Selasa, 18 Februari 2014

sahabat vs kawan

sekadar perkongsian.. 

kawan dan sahabat sgt berbeza maksudnya.. (menurut penilaian aku) .. dengan rmai kawan hidup lbih havoc.. tp dengan seorang sahabat aku boleh share2 serba serbi xkira kategori "benda" .. aku x berbangga mempunyai rmai kawan.. namun aku sgt berbangga bila aku ada seorang sahabat... di tika aku gembira aku share dgn sahabat.. di tika aku sedih.. aku lg senang berbicara dgn sahabat... 

dalam ramai2 kawan pula ada pelbagai maksud mereka mendekati kita.. pelbagai sebab.. serta pelbagai kehendak yg ingin diperolehi daripada kita.. 

kesimpulannya berpada dalam segenap hal..


ini pon antara yg kita akn dapat dr kawan.. sorang sahabat xakn sanggup untuk meng umpati sahabatnya.. kawan selalunya ada.. hanya untuk memerhati apa  yg kita ada.. menkriktik apa yg kita buat.. membuat penilaian ketas diri kita mengikut persepsi sendiri... :)


dari dalam aku...

writer,
akuLeya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terbaru.... :)

abh...

Akhirnya pas dr minggu ke seminggu... plan nk blik kg terlaksana... wlau gerak dr bangi dah menjelang 5ptg... smpai kg ...