Jumaat, 14 Februari 2014

selamat pagi dunia.... :)... hahaha seluar pelikat nyer story....


assalamualaikum..

Alhamdulillah.. dpt menaip lg pagi nih.. :) .. setiap pertambahan hari.. adalah pertambahan usia.. dan semakin dekatnya kita kepada hari pengakhiran kita .. :( .. hmm it's OK n it's normal.. dan lumrah alam yg pasti akn kita lalui.. tugas kita just to make it our day bless n dipenuhi dgn segala kebaikan,.. in Sha Allah..

Well, let's check our update to day.. pg td b4 dtg kerja aku singgah isi minyak kat Shell.. (untuk lebih kilooooooometer hahahh) .. routine tu k?? kuikuikui.. sebenarnya aku da lama ada seluar "samurai" nih... aku beli last 2 years.. aku beli dlm 3-4 warna aritu.. ok nak dijadikan cerita adalah sorg staff kt shell tu tnya aku "akak.. mana akk beli suar ni eh?? da lama sy nk tnya tp segan..hihih " adoiiii xlain xbukan ni penangan si JOhan raja lawak la yg memakai seluar tu dlm rancangan "super Spontan" hihih... hmmm dah lama da aku pkai smpai da lusuh colour da pon... hikhikhik... anyway sbenarnya seluar tu was jual buy my cousin .. tah mana dia amik tah.. TETAPI... last week aku pon  da mmg ada ronda2 PD ni.. sbb nk cr pkaian tuk follow tema "hawaian" for my office dinner party.. then aku adalah ternampak seluar2 tu ada dijual kat area batu 4  tuh... hmmm jadinya adalah jwpan tuk si cantik manis yg kerja kt shell tu...hihi.. "Adik try tgk kt bazar area Batu 4 tu eh?? sbb akk ada ternmpk kt sana.. even tuk saiz kanak2 pon ada...:) " .... hihihi.. nampak x... bila org popular mcm Johan raja lawak tu pkai trus glamer... smpai fesyen tu trus terbawa dlm Maharaja Lawak Mega 2013.. dgn Afdlin Shauki plak yg trus promote.. smpaikan hampir semua peserta Maharaja Lawak tuk musim ni ada pkai suar "samurai" tu....

Tetapi nampknya suar yg selama ni aku pnggil suar "samurai" tu.. da bertukar nama da... :) pg ni seperti biasa sy akn baca apa yg MR BEN ASHAARI ada update kt blog dia... aku ternampk yg suar tu dah dinamakan dengan suar pelikat... hihihi,.. xkisahla apa namanya.. yg penting.. bg aku sdr pon aku suka seluar tu... selesa... tuk segala majlis!! (Wah) .. hihi.. since baru lg dgn blog ni aku xpndai la nk update wit pix2 ni.. kalo x buleh upload pix "suar Samurai" aku tuh.... :)...buat dunt worry.. aku akn trus belajar blogging smpai aku pandai jadikan blog aku ni ceria bergambar dan berwarna warni... HERP!!!! hihihi semangat ko pepagi nih....

hmmmm.. moralnya (yg xdelah penuh sivik sgt pon.. kihkihkih).. kalo org/artis yg glamer mcm Johan tu pkai .. apapon akn mudah #trending ...so wahai artis malaysia.... jadilah public figure yg menjadi contoh terbaik.... "kurang2kn lah kontroversi... dan tingkatkan la prestasi.." alamak tetiba jd Awal&Zizan dlm Melodi Plak... kihkih... hokehlah... task da dtg ni.. nk kena smbung kerja dulu... mencari rezeki yg halal... chewwwahh... bubyeeee... see u in next post... :) ...

p/s : xsbr nk blajar blogging smpai blog aku ni jd full of pix n colour.. :)


akuLeya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terbaru.... :)

abh...

Akhirnya pas dr minggu ke seminggu... plan nk blik kg terlaksana... wlau gerak dr bangi dah menjelang 5ptg... smpai kg ...