Isnin, 3 Mac 2014

ARTIS DAN KARENAH A.K.A HANEZ SURAYA

APA SUDAH JADI LA DGN INDUSTRI HIBURAN NEGARA NIH... SEDANGKAN DAH TAU LELAKI TU LAKI ORG... ADA LAGI MANUSIA JENIS YANG XRETI NAK KISAHKAN PERASAAN WANITA LAIN YANG MASIH BERGELAR ISTERI KEPADA KEKASIHNYA..

aku serius xpaham.. nape la.. si Hanez suraya ni sanggup nak mencabar isteri kepada kekasihnya tuh!.. akibatnya.. hah padan muka.. hmmm apa la  yang Hanez pkir sbnarnya masa kuarkan statement yg penuh ngan unsur cabar mencabar tu??? (aku tahu ni pon sbb aku tgk MELODI lah last week)... tup2 pagi smlm Melodi kuarkan plak citer isteri kekasih Hanez tu... ambikk kau!! bertemu sudah buku dgn ruas.. selalunya ayat mencabar ni tuk buktikan yg kita xsalah.. bistu bila cabaran ni diberi sbb kita salah !! silap besar lah si Hanez nih!!!

Dan akhirnya Hanez dah terkemaluan sendiri.. rasanya xde lagi kat malaysia ni.. org yg memberi tabik hormat kepada perampas suami org!!

kesian... sebagai wanita yang juga bersuami sgt bersedih dgn apa yg dilontarkan oleh Hanez Suraya minggu lepas kat MELODI

Apapun aku tunggu jugak la episod seterusnya... harap pompuan yg bajet retis muda2 lagi bergetah ni.. kalau da ter (selalu pun akan kata xsengajakan.. goda laki org) .. pikat laki org.. pikir la semasaknya sblm buat tindakan.. jangan nk bangga n bajet ko tu HOT .....smpai sanggup mengeluarkan kata2 yang boleh mengguris perasaan pihak yang lagi satu... perampas ni perit jugak panggilannya tau.. kecuali tuk bangsa yang "telinga kebal" ...

Hanez.. pkir la semasak2nya... bawakla mintak maap kat pihak lg satu tu.. serius aku rasa meluat plak ngan artis2 bajet hot nih... huh!!! aku yakin hanez ni lebih pk poket lelaki tu.. dari tahap kebaikan dan kehenseman lelaki itu sdr..!

apa perasaan Hanez bila esok tmpat dia tu digantikan oleh lain retiss yang muda!!!

aku pon perati jugak dunia hiburan ni,

aku the writer
akuLeya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terbaru.... :)

abh...

Akhirnya pas dr minggu ke seminggu... plan nk blik kg terlaksana... wlau gerak dr bangi dah menjelang 5ptg... smpai kg ...