Jumaat, 7 Mac 2014

hello again my diary.. :)

walaupun kedut itu kurang cantik.. namun dari gemuk tu yg smpai jari aku nmpk bersinar dari jauh.. ihihihi.. aku lebih prefer this yg ada kekedutan yang bermaksud = dah ada kurang da sikit tuh.. :)

well nak share something after hampir 1 hr consume Shaklee... ngehehehe.. mmg aku asek rasa dahaga... aku jugak asik ke toilet untuk membuang air kecil... namun... perubahan pertama yang aku perasan... (hah!!!Perasan>>>/??) ihihih.. ok2 serius.. aku nampak tgn aku dulu.. perubahannya.. drpd tgn aku tu "terik ngening" bak kata org kelantan.. "kembung bersinar" bak kata AKU.. hahaha.. tangan aku da mula nmpak kedutannya... hmmmm bila kedut.. maknanya.. sudah kekurangan sesuatu kan???

hmmm.. korunk pk sdr lah apa yg aku cube nk bgtau nih!.. hihih hope korunk paham lah yerp! :)

aku the writer with shaklee hahahahah
akuLeya
Posted via Blogaway


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terbaru.... :)

abh...

Akhirnya pas dr minggu ke seminggu... plan nk blik kg terlaksana... wlau gerak dr bangi dah menjelang 5ptg... smpai kg ...