Rabu, 7 Mei 2014

Itu lah aku

Aku... salu syiok sdr dlam menulis... aku xkisah apa org kata... asalkan apa yg aku tulis tidak mengganggu gugat hidup... menyusahkan org...

aku sebenarnya pun xtau la.. ada org baca blog aku ke tak... hmmm biau lah... asalkan aku ada tempat nk mngadu domba... menyimpan maklumat.. a.k.a diary katanya kan... mihihihihi... hmmm

Malas la nk pikir apa org kata kan?.. lagi senang kalau kita jaga hal kita sdr... perbaiki diri kita sdr...

Daripada readers pon...(klau la ada pembacakan!?) Itu jugak yg cekYa harapkan...

Kita pakat2 elak dr ambil tahu lgsung hal org lain... kita sama2 jaga dr kita...
Sentiasa bermuhasabah dr kita.. perbaiki diri kita...

Ok lor.. type pnjg2 t korunk boring... tp itulah motif utama cekYa nk bgtau... perbaiki diri... diri kita sdr pun xbetul lg...

Till next post..

Aku the writer,
AkuLeya
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terbaru.... :)

abh...

Akhirnya pas dr minggu ke seminggu... plan nk blik kg terlaksana... wlau gerak dr bangi dah menjelang 5ptg... smpai kg ...