Khamis, 27 Februari 2014

aku

alhamdulillah... Allah izinkan aku untuk terus berada dimuka bumi ini...
meneruskan hidup yang aku sndiri xtau bila akan berakhir... meneruskan pekerjaan harian yang entah bile ada noktahnya.... meneruskan kesinambungan hidup sebagai manusia dimuka bumi ini..

terima kasih Allah atas segala kurniaanMu yang terhebat... yang xterjangkau dek akal fikiranku... aku bahagia dengan hidupku... Alhamdulillah atas segala2nya....

memiliki suami yang prihatin.. penyayang... anak3 yang keletahnya pelbagai...ada yg menghiburkan... ada yg mrnaikkan amarah... namun, aku sgt bsyukur kerana aku ada mereka...
ujian xdpt jauh dari hidup aku... namun itu adalah perkara biasa... bukti kekuatan skill menangani permasaalahan... bila kita berjaya laluinya....

org sekeliling?? aku hanya akn mngambil tahu mereka yg ingin dekat dgn aku sahaja... yg nak menjauhkan diri... silakan....  xrugi pun .... ;)


Posted via Blogaway

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terbaru.... :)

abh...

Akhirnya pas dr minggu ke seminggu... plan nk blik kg terlaksana... wlau gerak dr bangi dah menjelang 5ptg... smpai kg ...