Selasa, 25 Mac 2014

akhirnya #MH370

sesuatu yang sangat sedih untuk diterima... lepas ke segala laut dicari... akhirnya Dato' Sri Najib mngesahkan pengakhiran kepada #MH370 adalah di lautan hindi...

tidak dpt diterima akal.. selagi xd bukti tambahan selain dari sekadar kira2 semata ini.. aku masih mengandaikan yg #MH370 where somewhere... semoga dilindungi Allah selalu.. (kecuali nnt da dijumpai kotak hitam sbg bukti) ...  masih menunggu keajaibannya... aku masih percaya pada Qada dan Qadar.. dan aku masih percaya pada segala kemungkinan yg akan berlaku hanya Allah Yang Maha Berkuasa... hanya Dia yang tahu segalanya...

semoga tiada satu apapun yang disembunyikan oleh KERAJAAN MALAYSIA hendaknya... andai ada yg terhijab dimata kami Ya Allah... maka jelaskan lah .. kami hanya hambaMu yang sgt lemah.. dan sentiasa mengharapkan sesuatu keajaiban dariMu..... seandainya betul bagai ditelah.. Kau rahmati lah roh semua Umat Islam yang berada dalam penerbangan tersebut... andainya sebenarnya mereka semua belum kembali padaMu Ya Allah... kembalikan lah mereka kepangkuan keluarga mereka.... hanya padaMu kami berserah dan kami memohon... Aaaamiiiin

*kenangkan... apa yg diorg alami... huhuhu sgt perit!! in sha Allah aku yakin kami rakyat Malaysia masih menunggu kepulangan #MH370

aku the writer
akuLeya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terbaru.... :)

abh...

Akhirnya pas dr minggu ke seminggu... plan nk blik kg terlaksana... wlau gerak dr bangi dah menjelang 5ptg... smpai kg ...