Selasa, 25 Mac 2014

venue : family gathering

at last!! aku decide http://umangumangchalet.blogspot.com/ as venue untuk "Our Gathering Day 2014" ... hmmm tempat yang aku suka... nampak ekslusif, elegan (hahahahh... excited ni kau! ) hmmm harap peserta2 event untuk tahun ini akn suka dgn pra-persiapan yang aku da buat nih!... setakat ni nmpk semua puas hati...

biaupun event tu aku setkan datenya hujung tahun,... tp gase2nya xlama tu.. pejam celik jerp da smpai masanya.. :) ..

umangumangresort!!!!tunggu kami datang
well setakat ni peserta da seramai lebih kurang 32 org.. aku yakin akan terus bertambah... sbb para jemputan ada lagi yg belum buat pengesahan.. :)

well... kenangan last time punyer family day bermain di ingatan... bestnya!!!!

hmmmmm... nmpk kemas,cantik,menarik... da bomb jerp!!!


cantekkkk nmpk teratur!!

comeyyy lorhhh



xsabar nk tgk sunset!!!




aku the writer
akuLeya


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terbaru.... :)

abh...

Akhirnya pas dr minggu ke seminggu... plan nk blik kg terlaksana... wlau gerak dr bangi dah menjelang 5ptg... smpai kg ...