Sabtu, 5 April 2014

suatu ketika dahulu - episod 3


mood masih sharing n saving ( eh buleh ke gune word ni...) ah! lantakkan je.. mood aku masih lagik untuk suatu ketika dahulu.. :)... my memory... 



payin wit dady

wit ayh cik n pokyo!

wit ayh chik n pokyo lagikk.. time ni ayah cik slim melim lagikkk :)

motifff???

cute... ank aku kan.. ?? suka ati aku la kan kalau aku nk proud sgt ngan ke cute tan ank aku.. kihkihkih

tomeyyyy

handsome..debab

baru pndai2 buat peace! ayh cik yg ajar rupanya!!!

atok n tokma... @ cameron highland

tomeyyy.. cuteee....

cubit kang!!

little irdina dapat anugerah pelajar harapan badge 5 tahun....

pelajar harapan tabika kemas

manisnya senyuman mu

with cikgu tadika.. nama ?? lupa plakkk nama dia.. 

atok n tokma... sweet couple.. hope until the end of time... syg kamuuu.. huhuh nk tegakkan gambar ni tokleh plak,, hmm layan kan jer la

atokkkkk!!!

ecu time muder/// baru 22 taun kot masa ni.. :)

tokma wit little payin

little dina

payin.... tokma jd bodyguard ok!!

baru pas gunting gambut



little dina terima hadiah...:) kenangan sangattt



end... eh! tgk la kalau aku jumpe lagik pix2 lama yg aku rasa menarik tuk disimpan disini.. aku kembali lagikkk jgn jelakkk ha!?


aku the writer
akuLeya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terbaru.... :)

abh...

Akhirnya pas dr minggu ke seminggu... plan nk blik kg terlaksana... wlau gerak dr bangi dah menjelang 5ptg... smpai kg ...