Isnin, 7 April 2014

First Day jadik penjaja nasi lemak.. :)

Assalamualaikum My Dear Diary... ngehehehe....

Akhirnya.. impian aku tuk try menjaja nasi lemak.. telah berjaya... :) .. Dan sangat buat aku teruja.. Alhamdulillah.. dalam masa 1 1/2 jam... finish!!! Habis... Alhamdulillah... inilah pembuka semangat aku untuk terus berniaga di hari minggu yang akan datang... (berniaga je lah dihari minggu.. sapa tahu dengan pendapatan tambahan ni,., tetiba menjadi pendapatan utama aku pulak???)

Terima Kasih sgt kat anak3 aku yg turut sama excited membantu aku berniaga hari tu.. Mr Husband jugak... (sebenarnya kalo xada supporting dr diorg ni rasanya xterbuat jugak aku.. :) )... Adik2 jugak.. bg support... sepupu-sepupu.. pun support.. hmmmm... TQ,TQ,TQ


Anak-ank yang menjadi penguat semangat aku!


singgah!! Singgah!!! nasi lemak..... :)


In sya Allah.. kalau la mmg rezeki kat sini memberangsangkan.. memang aku akn teruskan bisnes kecik aku ni.. besar maknanya tuk family aku... semangat kekeluargaan bertambah rapat semasa kami mengusahakan "kegiatan" ini... Alhamdulillah.. rezeki Allah itu luas... tugas kita cume utk tidak putus asa mencarinya... :)



aku the writer
akuLeya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terbaru.... :)

abh...

Akhirnya pas dr minggu ke seminggu... plan nk blik kg terlaksana... wlau gerak dr bangi dah menjelang 5ptg... smpai kg ...